Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Ny Bloggare:)

Av dujagvioss - 25 november 2012 21:35

 Heej heej bloggen: )


Jag är en glad och livlig tjej som alltid har hatat bloggar som nu skaffat en egen ;)  jag har alltid tyckt att de e en massa fjortisar som skriver bloggar för de vill publicera sitt liv och sen låssas som om de inte vill de,,,,


Då är de det säkert många som ställer sig frågan va fan startar du en egen blogg för då om du inte e likadan som dem. joo för att jag känner att mitt liv har alltid varit upp å ner och många jobbiga perioder som jag känner att nu när mitt liv är så pass bra känner jag att mina erfarenheter kanske kan rädda en eller flera ungdomar som går igenom samma sak. Livet är tufft den mesta tiden men det är alltid ljust i slutet av tunneln man måste bara våga låta den hårda perioden ta sin tid.


Jag hoppas ni kommer tycka att detta är en bra blogg ska göra mitt bästa för att göra detta till en bra och läsvärd blogg   puss och kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dujagvioss - 6 december 2012 19:12

Heej :) Igår gjorde jag en sådan tabbe :P trodde de va min tvättdag men de visade sig att de inte va de... hade mina underkläder i tvättmaskinen å som vanligt min otur så va de ju grannen som skulle tvätta KUUUL usch jättepinsamt:(   Köpt nya ...

Av dujagvioss - 3 december 2012 20:59

heeeeeeeeej :D   Jag är så glad just nu . Är så kär i min pojkvän de e galet känns verkligen så rätt och bra. Jag behöver verkligen en kille som han och veta att han e min e sjukt   har haft sådan idioter till killar som bara behandlar en som luf...

Av dujagvioss - 25 november 2012 21:51

Heej heej bloggen:)   just nu sitter jag hemma och tittar på jersey shore och myser med min söta katt som är som min bebis <3 Idag har jag och min pojkvän vart tillsammans i två månader och de känns så jävla bra han e underbar. Han vet hur...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards