Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Mitt ljus i slutet av tunneln!

Av dujagvioss - 25 november 2012 21:51

Heej heej bloggen:)


just nu sitter jag hemma och tittar på jersey shore och myser med min söta katt som är som min bebis <3

Idag har jag och min pojkvän vart tillsammans i två månader och de känns så jävla bra han e underbar. Han vet hur han ska hantera mina olika sidor. tyvärr så åkte han hem idag efter att vart hos mig sen fredagkväll för han mådde inte bra efter festen igår :( då blev jag lite ledsen men man måste förstå att mår man inte bra så vill man va själv och bara ligga i sängen å inget mer.


Jag kände mig ensam och blev ganska chockad de blev en väldigt tom känsla inom mig och då förstår man hur mkt man verkligen är kär i personen. För om det verkligen gör ont i hjärtat när personen man tycker om bara försvinner och ganska snabbt också. det var liksom " jag åker hem nu " :( så är det äkta..

Veckan som kommer nu kommer vi bara kunna ses på onsdagkväll på grund av att jag jobbar sena kvällar och heldag både lördag söndag vilket suger men va gör man :/ kanske är bra med lite distans för att på julafton åker han till taihland i 17dagar med sin familj._:( kommer bli tufft att inte ens kunna prata med varandra på så länge ....


Jag har i princip vart singel hela mitt liv så som jag ser de har inga av mina förhållande vart seriösa som det är nu. jag har vart i många situationer där man fallit för fel killar och verkligen fallit för dem och dem har behandlat mig som luft. I fyra år va ja med en kille som va fram och tillbaka. så fort jag gjorde nån framfart och de gick mot att vi skulle haft ett förhållande så backade han. När jag gick vidare så drog han tillbaka mig, han ville inte ha ett förhållande men han ville inte sluta umgås med mig, heller vilket gjorde mig förbannad å samtidigt blev jag glad när han visade ömhet mot mig. Men efter fyra år av rent skitsnack så tog jag mig ur och nu mår jag bättre än någonsin   de va en tuff period och det var jobbigt att ta sig ur men det är så värt det när man gör det!!!!!

Ni som läser och ser er i samma situation sluta med det och gå vidare han kommer aldrig ändra sig mot dej.


Nu är jag lyckligare än någonsin med min underbara pojkvän som jag hoppas på en långframtid med för han e så snäll omtänksam och vet hur man ska hantera mig så en stor eloge till honom för jag skulle aldrig stå ut att leva med mitt humör :P haha



Nöjd dej aldrig med nån medelmåtta utan satsa på att hitta den perfekta för dej för han finns där du måste bara låta han hitta dig, Sluta leta efter det du tror du vill ha å ge alla en chans för den du minst tror har de du vill ha kommer att kanske överraska dig ;) låt de hända för då e de underbart   


Puss och kram  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dujagvioss - 6 december 2012 19:12

Heej :) Igår gjorde jag en sådan tabbe :P trodde de va min tvättdag men de visade sig att de inte va de... hade mina underkläder i tvättmaskinen å som vanligt min otur så va de ju grannen som skulle tvätta KUUUL usch jättepinsamt:(   Köpt nya ...

Av dujagvioss - 3 december 2012 20:59

heeeeeeeeej :D   Jag är så glad just nu . Är så kär i min pojkvän de e galet känns verkligen så rätt och bra. Jag behöver verkligen en kille som han och veta att han e min e sjukt   har haft sådan idioter till killar som bara behandlar en som luf...

Av dujagvioss - 25 november 2012 21:35

 Heej heej bloggen: )   Jag är en glad och livlig tjej som alltid har hatat bloggar som nu skaffat en egen ;)  jag har alltid tyckt att de e en massa fjortisar som skriver bloggar för de vill publicera sitt liv och sen låssas som om de inte vill...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards