Direktlänk till inlägg 3 december 2012

mitt liv just nu !

Av dujagvioss - 3 december 2012 20:59

heeeeeeeeej :D


Jag är så glad just nu . Är så kär i min pojkvän de e galet känns verkligen så rätt och bra. Jag behöver verkligen en kille som han och veta att han e min e sjukt   har haft sådan idioter till killar som bara behandlar en som luft. Och nu äntligen efter många olyckliga år som jag vart den som vart singel minns mina vänner haft pojkvänner så har jag äntligen den perfekta killen för mig :) han e snäll omtänksam rolig båda fötterna på jorden ängående hela förhållande grejen de e liksom inte åå jag älskar dig efter två veckor utan vi båda har samma syn på hur ett moget och bra förhållande ska vara !!vilket känns jävligt bra visst de e väl jag som e mer hitta på grejor men han e kille kan ju inte begära allt ;) <3 


tips på fem regler man ska följa för att få ett långt och bra förhållande enligt mej!

1 Vara ärlig

2 kunna prata med varandra 

3 våga visa sina känslor

4 Inte stressa med förhållandet utan va inte rädd utan njut. låt tiden ta erat förhållande till de olika nivåerna :)

5 Ha mycket sex 


om man tänker negativt hela tiden så fungerar de aldrig. man måste våga att släppa ner garden och släppa in sin partner och även säg va ni tänker på och hur ni kännner även om de känns töntigt så kan inte han/hon läsa era tankar utan prata med varandra och kom på en lösning ihop så kommer det hålla mycke längre än att ni e tysta.<3


puss och kram    :) 

PS va lyckliga med det lilla ist för att olycklig med de ouppnåbara då kommer du vara mycket lyckligare!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dujagvioss - 6 december 2012 19:12

Heej :) Igår gjorde jag en sådan tabbe :P trodde de va min tvättdag men de visade sig att de inte va de... hade mina underkläder i tvättmaskinen å som vanligt min otur så va de ju grannen som skulle tvätta KUUUL usch jättepinsamt:(   Köpt nya ...

Av dujagvioss - 25 november 2012 21:51

Heej heej bloggen:)   just nu sitter jag hemma och tittar på jersey shore och myser med min söta katt som är som min bebis <3 Idag har jag och min pojkvän vart tillsammans i två månader och de känns så jävla bra han e underbar. Han vet hur...

Av dujagvioss - 25 november 2012 21:35

 Heej heej bloggen: )   Jag är en glad och livlig tjej som alltid har hatat bloggar som nu skaffat en egen ;)  jag har alltid tyckt att de e en massa fjortisar som skriver bloggar för de vill publicera sitt liv och sen låssas som om de inte vill...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards