Direktlänk till inlägg 6 december 2012

nojjig eller bara trött???

Av dujagvioss - 6 december 2012 19:12

Heej :)

Igår gjorde jag en sådan tabbe :P trodde de va min tvättdag men de visade sig att de inte va de... hade mina underkläder i tvättmaskinen å som vanligt min otur så va de ju grannen som skulle tvätta KUUUL usch jättepinsamt:(


Köpt nya vinterskor äntligen :D gick i vanliga typskor plus att de va sprickor i sulorna :S men nu har jag två par vinterskor ett för lite mer passande jobbet å så ett lite finare för vardagen:D men inte de smartas valet att åka i snöyran för skulle köpt nya vindrutetorkare men kom precis till biltema klockan sju å självklart stängdes de då :( Jävla skit!!!!! FÖR DEM E KASSA !!!!


I tisdag jobbade jag natt å gick av åtta på morgonen efter så då skulle min pojkvän komma igår när han sluta ist men han kom på tisdagsnatten å låg i min säng när jag kom hem såå underbart mysigt de e att komma hem till sin älskling och krypa ner i sängen varm och god :)




Igår var en upplysningen kände hur de verkligen pirrade i hela kroppen när jag väntade på älsklingen skulle komma hem :) nu vet jag verkligen hur nykära känner när de säger att vara nykär är det bästa som finns !! DET ÄR DET VERKLIGEN  Innan har ja kännt att självklart tycker jag om honom sjukt mycket och är jättekär men jag tror att igår så släppte verkligen min mur runt mej som jag byggt för att slippa bli sårad av alla as som jag har träffat. JAg är så sjukt kär och känner att nu är mitt liv riktigt bra :)

Jag har självklart tänkt till angående att han ska åka till thailand snart men ju närmre de kommer desstu bättre känns de men kommer sakna nått sjukt mkt men tanken av att vi inte kommer ses prata eller sms med varandra gör att de kommer nog gå lite lättare för då kan ja koncentrera mig på att jobba å umgås med vänner å sen kommer tiden bara svicsha förbi å vips så e min man hemma igen:)


Skulle ha överraskat honom med en natt på hotell å jul på liseberg helgen innan julafton men eftersom han e så nyfiken så fick han reda på nu men han tyckte de va jättegulligt så de va ju tur :P jag är jättesvag när jag är runt honom och det bästa är att han inte utnyttjar de utan han visar sin uppskattning hela tiden för allt jag gör.. känns underbart   


nu e de en kväll i ensamhet med min bäbis de e gött de :) ibland;) hehe puss å kram   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dujagvioss - 3 december 2012 20:59

heeeeeeeeej :D   Jag är så glad just nu . Är så kär i min pojkvän de e galet känns verkligen så rätt och bra. Jag behöver verkligen en kille som han och veta att han e min e sjukt   har haft sådan idioter till killar som bara behandlar en som luf...

Av dujagvioss - 25 november 2012 21:51

Heej heej bloggen:)   just nu sitter jag hemma och tittar på jersey shore och myser med min söta katt som är som min bebis <3 Idag har jag och min pojkvän vart tillsammans i två månader och de känns så jävla bra han e underbar. Han vet hur...

Av dujagvioss - 25 november 2012 21:35

 Heej heej bloggen: )   Jag är en glad och livlig tjej som alltid har hatat bloggar som nu skaffat en egen ;)  jag har alltid tyckt att de e en massa fjortisar som skriver bloggar för de vill publicera sitt liv och sen låssas som om de inte vill...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards